jueves, octubre 20, 2005

Sitges II

Born to fight: és una peli de molta acció que perfectament hauriem pogut vore per la tele, lo que te el festival és ke passen pelis que potser mai passaran als cines de Castelló, per això no m'arrepentixc de cap, domés per això, jejejj. A esta alguns dels actors eren atletes de tailandia (crec que ere tailandia :? ), bueno, i això ho van aprofitar molt b, tota una exhibició!! és molt bo un tipo ke li tire una granada a laltre i en una superpatada voladora a laire este últim li kanvie el rumbo pa ke li explotare al ke li la havie tirat, jejejj, i tb se veuen patades a balons de foc i acrobacies extremes. En veritat com tot ere tan tan exagerat se konvertie kasi en una peli de risa, inklus en les escenes més violentes.

Ai es que no mavellix explikarles aixina. Bueno, la de més temó ke vam vore és la de Shutter, en una bona dossis de "sustos", mireula si podeu ;) .

A la del Yokai, ke és la ke em feie ilusió, pos no la vam vore, perke vam fer mitja hora de kola al cine ekivokat i vam arribar molt tard, klaro, aixina ke no ens deixaren passar.... una llàstima.

La de what noseke blood? és un documental sobre la físika kuantika, parle de ke es real lo ke veuen els ulls o lo ke veu el cervell? i koses per lestil. mol interessant pero rekerix molta koncentració pa no perdret. A vegaes hi ha koses ke no kuadren a un servell kom el meu, kom ke els indios no veren les naus de colón perke no tenien la koncepció de ké ere una nau. segons este dokumental, ells veien el mar i no les naus... inkreible!!

la de simpathy for lady vengeance se supose ke ere la millor de les ke teniem komppraes, pero stava esgotadissima i me vaig adormir, a pessar de haver substituit laiwa per red bulls durant tot el dia... un crimen!!

la de The Jacket a mi me va agradar, krek ke la faran als cines, aixina ke no vos la kontaré, pero si ke lakonsello. laktor krek ke ho feie molt b, si sinyó!

En les del Mondo Macabro vam tindre problemes, perke natros les vam komprà per a la 1 de la matinà del dia 13, kom tindrie ke ser en teoria i ens van dir ke enkara ke passare de la mitja nit eixe dia se kontae kom a 12 totes les sessions, total ke no les vam poder vore perke el dia 13 ja no staem a sitges, klaro.

crec le ja stan totes. altres koses ke van passar.... un home me va dir ke els bus ke anaen a barna tenien una de les paraes al cementeri i ere mentira, klaro, i estos dien ke possiblement solten a gent pa ke aktue d manera extranya per els karrers i krear aixina un ambient un pok tens... es ke dspues tb me vaig trobar en un ingles ke tenie una risa d fantasma, i nose, koses aixina.

ia mai kansat

d sitges vaig anar a barna a vore a lorena fins divendres. allí vaig arriba entre les 2 i les 3 de la matinà, i me va tokar kambiar de bus, per lo ke mitja hora vaig star al karré, en pleno diluvio, ho vaig passar molt mal, tremolant del fred perke stava empapa, i kasi ningu pels karrers, klaro, aixina ke un poket d temo tb influie x a els tremolons, jejejj, pero vaig arribar sana i salva a sakasa.

al dia sewent per la nit vam eixir a la sala apolo, mai havia vist un llok on fikaren eixa músika, tipo james brown, i amb un ambient tb molt diferent al de les festes `d'ací, me resultae mol kurios tot, el lokal ke ere un antik teatre, en el terra de fusta, la gent, la musika, els horaris ;)
suposo ke ni millor ni pitjor, perke les festes dels pobles, enkara ke vajen a menos any rere any seguisen deisantme contenta i felis, pero es boniko variar de vegades, un 9 per a l'Apolo !!

i ara vaig a fer algo d faeneta pekeny@s


mhavia olvidat de la de manga "mind game", és mol mol divertida, rarísima, psicodèlika, amb kansons kolors ironia, és genial i me va sorprendre moltíssim. lo mal es ke la vam vore en una kalitat pèssima :(

vinga adeeeeu

2 Comentaris:

At 10:33 a. m., Blogger J.Álvarez va dir...

Molt interesant el teu post, amic! Jo he vist també moltes pelis (ben diferents de les teves en general). T´invito a donar un tomb per la meva pàgina i comprovar-ho. Un salut molt fort!
(Em sembla q els cinèfils com nosaltres em de fer pinya, oi?)

 
At 11:27 p. m., Blogger Unknown va dir...

Ya por fin acabé todas las reviews, asi que si os quedasteis con ganas de saber de alguna...

Yo la que no pude ver y me quede con ganas es la de What the bleep do we know?. Ya intentare procurarmela.

 

Publicar un comentario

<< Home