sábado, octubre 29, 2005

variadet


M'agradarie molt saber kin és el vostre llibre preferit. Avuí he akabat el Código da Vinci, ke se ke per a molts està en un dels primers llocs. A mi mha entretingut bastant, és veritat, però justet ha vingut detras de El Médico, ke de moment és dels llibres ke més mha entusiasmat, aixina ke l'altre kasi kasi el veig kom un del montó (ke no me pegue ningú, jejejjj). Demian tb em va marcar molt, i al Petit Princep i Momo els tinc molt de carinyo. El Silmarillion, enkara ke komprenk ke és algo friki pos tb me va enkandilà.... en fin, segur ke men dixo molts, però si akests els tink ara al kap segur ke és per algo. Ara tink davant meu Los ojos del tuareg... ja vorem.

Vinc de una reunió en la colla de la Serra. Demà anem a un mas de Borriol ke se diu Les Ermites a fer una festa jalowiiin. Hem kedat a la gassolinera pa no perdrens, ja ke el mas en kuestió està perdut per la muntanya, aixina no molestem a ningú. Diuen ke tenim ke arribà ja disfrassats, i se veu ke han alkilat un ekip de músika i han preparat algun jok de temó i altres pa accelerar els efektes de lalkol... i ke tenim ke portà llinterna i sak de dormí, a sabé ke ens espere, però fa bona pinta, kom a mínim serà un dissabte diferent, ke ja és bastant :) De la Torre encara no se ki vindrà, a vore si sanimen estes xiketes!!!

Ara tink mota son, i demà vullk matinà un poket. Últimament tink somnis extranys i la veritat és ke tink hasta kuriositat antes d'anarmen a dormí. A vore si konseguisk arrekordarmen i els aniré escrivint per ací i aixina si alguna vegà entre algun interpretador de somnis en ganes de fer faeneta, pos serà una alegria, i si no, per lo menos em servirà darxiu, i ademés he pensat ke podré konstruir pok a pok tota la ciutat a la ke transkorren la majoria dells, o potser inklus deskobrir ke eixa ciutat existeix en realitat en alguna part del món... ki sap.

Una kosa més i iastà. Me pots explikà a kin sant tink la manía de obrir tots els armaris i altillos kuan estik a la meua habitació?? A mamare li desespere, pense ke ho faig a posta pa ferla parlà, però no és aixina, perke avui per exemple no està a kasa i ara mateix tink 4 portes obertes :S Te això algun signifikat? O te algun significat ke stiga buskantli signifikat?

Ke koses ke passen al mon, redew!!

Bona nit kresols

13 Comentaris:

At 10:36 p. m., Blogger Giorgio Grappa va dir...

Llibres preferits! M'agrada el tema. El codi no l'he llegit (me l'ha desaconsellat gent de la qual em refie molt en aquests temes); El Metge no em va desagradar. El Petit Princep és una joia, però fa mil anys que no el rellisc. I el Silmaril·lion me l'estic llegint molt a poc a poc, perquè vull que em dure molt; bé, i perquè cada capítol equival a una novel·la molt densa.

Tinc curiositat per eixos somnis, pel que dius formen una espècie d'estructura, sempre en la mateixa ciutat. O potser només t'ho sembla ara. Si et decideixes a publicar-los, els llegiré amb moltísima curiositat.

Portes dels armaris i dels altillos obertes? Qualsevol manual de simbols et dirà que estàs buscant alguna cosa del teu interior que encara tens pendent d'aclarir... o que tens una certa tendència al caos ;-) .

 
At 11:14 a. m., Blogger Jorco va dir...

"Justine","les120 jornades de Sodoma" del Marquès de Sade; qualsevol de Pedrolo, Ferran Torrent o Bukowsky; "la Taverna del cau de la Lluna" de Vicent Usó; "Cròniques de la veritat oculta" de Calders...

 
At 3:34 p. m., Blogger momodenit va dir...

M'encantarà contar-vos somnis, Giorgio :)
No son tots a la mateixa ciutat, no, domés de vegades. Te un hospital, una costereta, macetes en geranis, una vegà passae una volta ciclista pel seu voltant, la carretera per arribar no és massa gran, més bé de poble que de ciutat, i és a la montanya. Més info kuan torno a rekordar algo ;)

Justine sone mol bé, Jorco, a vore si coincidim ....

Aleeee

 
At 2:29 a. m., Blogger J.Álvarez va dir...

En eles llibres preferits jo coincideixo en el de El Silmarillion, que també és un dels meus llibres preferits (més encara que El Senyor dels Anells). Més encara: m´ha arribat a l´ànima que el possessis. Demian és un altre que m´encanta, com altres de Herman Hesse (el tipus és boníssim, oi?). En quant als que menciona Jorco: Justine és massa bestia per mí (el vaig llegir amb molta por, je,je...), però totalment d´acord amb els del Manuel de Pedrolo i de Calders, dos veritables cracks de la llengua catalana. Només trobo a faltar Quim Monzó... bé, i alguns més: jo sóc un fan d´altres com Julio Cortazar, Stanislaw Lem, J.L.Borges, Robert A.Heinlein i Lovecraft...

 
At 5:36 a. m., Blogger J.Álvarez va dir...

Per cert! T´invito a pasejar-te, si vols, per la meva web, i comentar les pel.lícules que més et van agradar del darrer festival de Sitges, a:
http://elbastion.blogspot.com/2005/11/el-paraso-cinfilo-de-sitges.html
Ens veiem! :) UN PLAER!

 
At 10:04 a. m., Blogger Jorco va dir...

Amb Monzó em passa una cosa, quan el vaig llegir per primera volta va ser un bon impacte per mi...però vaig adonar-me de les meues mancances literàries quan en llegir Pere Calders i Raymond Carver vaig descobrir qui degueren ser els "pares" del Monzó...
Per defensar un poquet al marquès de Sade us recomane (si viviu a Castelló, o ben a prop) que us acosteu al TannedTin Festival, a la paradeta de la gent d'Espurna Indret (www.espurna.tk), on presentaran un fanzine amb un interessant article-ressenya sobre l'obra del "diví marquès".
salut!

 
At 11:38 a. m., Blogger momodenit va dir...

Ei Jorco. Jo si ke visk a kastelló, pero no se ke es aixo del TannedTin Festival. Si pots dirme la fecha i el lloc per ací te ho agrairia, i a més aniria a vore lo d'espurna en una eskapadeta ;)

Moltes gràcies!

 
At 2:13 p. m., Blogger Mikel va dir...

Doncs a mi del Dan Brown hem va agradar mes Angeles i Demonios que no pas el codi da vinci.

 
At 3:25 p. m., Blogger Jorco va dir...

TannedTin Festival:
www.tannedtin.com
3-4-5 novembre
Sala Sinfónica del Auditori i Palau de Congressos de Castelló

Espurna Indret
www.espurna.tk

Encara no he vist el fanzine que han preparat, però confie en què serà molt interessant. La gent d'Espurna Indret són molt (diguem-ho així)inquiets.

 
At 10:43 a. m., Blogger Unknown va dir...

Libros preferidos hay muchos, aunque así a bote pronto no se me ocurren todos... a ver...

La Historia Interminable de Michael Ende

Stardust, de Neil Gaiman

Varios del Mundodisco, de Terry Pratchett

La saga de La Torre Oscura, de Stephen King

La saga de El Ciclo de la Puerta de la Muerte, de Weiss y Hickman

bufff... hay tantos...

 
At 12:28 p. m., Anonymous Anónimo va dir...

El meu llibre preferit (ho dic sense pensar): és El Senyor dels Anells...
Bé veig que compartim gustos... perquè El Silmaril·lion seria el meu segon preferit... ;)
Noi és la primera vegada que et visito i realment em sorpren (i em fascina) la teva manera d'escriure... Em recorda a mi mateixa fa anys... quan posava la k a tot arreu...
Felicitats pel blog!!!

 
At 3:13 p. m., Anonymous Anónimo va dir...

Ups! Perdona, he posat noi, volia dir noia!!!
XD (vaig moooolt despistada)

 
At 11:15 a. m., Blogger latabla va dir...

el momet es de fa temps pero esta va pasejant per ell i com que de tots els teus llibres favorits es troben molts dels meus volia parlarte del meu mes que favorit dels llibres i en el que mes vaig aprendre, novela i filosofia de la ma del milan kundera en "la insoportable levedad del ser"..potser lo hagues llegit pero be, ahi esta...i despres si pots i tagrad, pero sempre despres, veus la peli, que la fan juliette binoche i daniel day-lewis...vinga...salut!!

 

Publicar un comentario

<< Home