martes, noviembre 08, 2005

Estoda


Estoda és el mètode d'aprenentatge que seguim a les classes de dança oriental. Enguany serà el tercer en Estoda, i avans havia estat fent la dança amb unaltra mestra que ballae més per intuició. A mi m'agrade més aquesta, perquè encara que els primers dos anys hajen tingut moments un poc avorrits, son fasses per les que tenim que passar per a perfeccionar els moviments bàsics. A la primera classe mha sorpres ke el calentament ha canviat per complet, després hem repassat un poquet els vuits, cercles, algo de vibració i com a sorpresa hem practicat vel i expresivitat, tot un luxe de sessió (i amb el parket nou).
Ale, un altre dia contaré més cosetes sobre el ball, ke avuí Isabel ens ha dixat baldaes i lo únic que vullc és dormíii!! (Per cert, si me llig algú de Castelló i vos avellix vorela actuar pregunteu en La JAIMA, ja que sol ballar tots els mesos)

6 Comentaris:

At 1:57 p. m., Blogger Mikel va dir...

Jo de ball oriental nomes conec la danza del vientre , te alguna cosa a veure amb l´estoda?

 
At 3:01 p. m., Blogger momodenit va dir...

Mikel, diguem ke estoda seríe un mètode per a ensenyar danza del vientre...fa o no fa :)

Wuniatu, ara li pego una mirà 8), jo de vegà en kuan entro a un blog ke hi vaig trobà on t'expliken mil i una histories, i kuan komences a anà provant kosetes és kom un vici, pareix ke mai en tens prou! Si vols visitar-lo és

http://utilidades.bitacoras.com/

 
At 2:43 a. m., Blogger J.Álvarez va dir...

Sembla molt interessant, la veritat...

 
At 10:08 a. m., Anonymous Anónimo va dir...

U_U Vaja quantes coses s'aprenen!!!
Tot i que per ballar realment necessites que et sorti de dins... no com jo que sóc l'anti-ritme en persona...

 
At 12:46 a. m., Blogger koke bellaco va dir...

hola momo. en respuesta a tu post en mi blog, escribí a peralta[arroba]aditel.org con la dirección web y el feed, que en tu caso es momodenit.blogspot.com[barra]atom.xml. también le indique la dirección de la imagen del profile para colocarla en los posts del planet, aquí me equivoque, sale fatal. puede ser que se le haya pasado, reenvíaselo, sólo cuesta un click ;).

see u next time!!

 
At 11:36 a. m., Blogger Giorgio Grappa va dir...

Hale quanta gent li pega al ball! Jo sóc un "pato" amb dues potes esquerres...

Gràcies pel regalet que m'has deixat al blog, m'ho he passat molt bé :-D .

 

Publicar un comentario

<< Home