martes, noviembre 15, 2005

cinema asiàtic

A Castelló estem d'enorhabona este mes de novembre i desembre. Van a projectar les sewents pelis:

15 de novembre
  • 19:30 TOGETHER ( He Ni Zai Yi Qi), de Chen Kaige

16 de novembre

  • 12:00 SHAOLIN SOCCER, de Stephen Chow
  • 18:00 ZEBRAMAN, de Takashi Miike
  • 19:30 SANG WOO Y SU ABUELA (JIBEURO), de Lee Jung-Hyang

17 de novembre

  • 12:00 COME DRINK WITH ME, de King Hu
  • 18:00 GATE OF FLESH, de Seijun Suzuki

22 de novembre

  • 12:00 CHUNKING EXPRESS, Wong Kar Wai
  • 18:00 GETTING ANY, de Takeshi Kitano
  • 19:30 MEMORIES OF MURDER, de Salinui Chueok

23 de novembre

29 de novembre

30 de novembre

  • 12:00 TYE COAST GUARD, de Kim Ki-duk
  • 18:00 GOZU, de Takashi Miike
  • 19:30 OLDBOY, de Park Chan Wook

6 de desembre

7 de desembre

  • 19:30 NADIE SABE (Daremo shiranai), de Hirokazu Kore-eda

OJO, LES PROJECCIONS DE LES 19:30 SON A LA FILMOTECA, PERÒ LA RESTA A LA UJI!!

*Les pelis ke he markat en taronja son les ke tink opció de vore. Les altres (la majoria) me les perdré sence remei per kuestió d'horaris :( Felicitats a tots els ke les podreu gaudir. En veritat és com si Sitges vinguere a casa, en certa manera... estic pagà!!

Vinga vaig a llegí un poket i a vore si puk kanvià ja la portada de "Los ojos del Tuareg" (en veritat és una bona estrategia per a llegir més, almenos a mi me funcione. Kom ja fa dies ke tink la mateixa mavellix akabarme el llibre aktual pa kanviar-la, ja veus, koses d xikets, diuen!!!

Per cert, mhe apuntat a la web de lajuntament d los madriles ke vaig vore ke feien un programa pa deixar de fumà. No sok molt fumadora, entre setmana kom a màxim kaíen 5 o 6 cigarrets diaris (el finde no konte, jejejj) Bueno, pos domes per apuntarme ja he passat a fumarmen un al dia, i aixo ke se supose ke fins a la setmana ke ve o laltra no tenia ke fer res. però jo no volia seguir fumant 5 cigarros diaris fins eixa fetxa, aixina ke mestik inventant un pok les normes, però el estar apuntà a eixe programa majude a concienciarme i a ser constant. Tb mha ajudat molt algo ke vaig llegir a un blog (ho sent molt però no rekordo kin ere, llàstima). Bueno, die ke de les drogues, el tabaco ere laúnika ke no aportae res positiu (tómese komo positivo kolokarse kon porros, desinhibirse con alcohol, etc...). No te kap sentit, almenos jo he dixat de vorel, i lo únik ke noto és ke me kree dependencia, ke és kontra lo kestik lluitant ara, i apart me fot la salut i els diners. Ja vorem ki guanye!

6 Comentaris:

At 12:07 p. m., Blogger J.Álvarez va dir...

Mare meva!!! Tot i que he vist moltes de les que projecten... collons! La veritat es que dona molta enveja! :) Quina qualitat! Espero que hagis aprofitat i hi hagis vist moltes pelis, perque quina selecció més fantàstica!!! Sembla el festival de Sitges un altre cop! ;)

 
At 5:45 p. m., Blogger momodenit va dir...

Jo tink moltíssimes ganes de vore la de "Nadie sabe", pensava que mai la passarien a Castelló i ja veus, en V.O. i tot!!!

Allí starem dons, Wuniatu :)

 
At 9:49 p. m., Blogger momodenit va dir...

Pos al final esta stmana domés he vist la de Memories of murder. He començat a anar a corre i no podia arribar a tot :)
La peli esta a mi no me va pareixe roïna, és una peli de detectives mol diferent a lo ke stem akostumbrats, xo lo ke més me fot es ke stan buskant a un assessino en serie tota la peli i pareix ke ja ho tenen solucionat però no... al final no sabem ki ere el malo, potser ni sikiera es kap dels personatjes de la peli, almenos eixa és la impresió ke se mha kedat en mi, ke ki menos teu esperes pot ser un assessino en serie... i si no ke ens ho diguen als de castelló, tat?

 
At 7:19 p. m., Blogger Giorgio Grappa va dir...

Hola, Momodenit!
Què tal eixa novel·la dels Ulls del Tuareg? Jo vaig llegir Tuareg fa molts anys i em va agradar forçá; ja ens contaràs.

 
At 5:56 p. m., Blogger J.Álvarez va dir...

Feliç 2006 de part de El Bastión de los Sueños! Fins aviat!

 
At 11:44 p. m., Anonymous Anónimo va dir...

xicoooooooossssssss.......
d q cony parleu? no entenc res. d veres d pelis? steu fumats o és q jo no fume prou? i steu encantats d tot allò q us projecten! vaja, vaja, hauré d fer 1 curs x iniciar-me (està d moda, oi?) a mi si em treeu d "regreso al futuro" amb el maikel jota fox (mira q era wapo.....pobre!) i d "top gan" (q al cruis tampoc li farem ascos) és q no se x on pegar. m'hauré d reciclar i sobre tot innovar. ara q també he vist 1 + contemporània.....gladiator. val?

 

Publicar un comentario

<< Home