miércoles, febrero 22, 2006

retorno

bona nit

Vullk dixar-me el ball perke veig ke ja no avanço gens. avui he anat a apuntar-me a la piscina i b, és ideal per a mi perke pots elegir entre bastants activitats, ja que solk agoviar-me kuan porto cert temps fent lo mateix. Avui ere un dia deixos de tirarho tot per terra, de renaixement ke dik jo. Bueno, avui ahir i fa uns pokets dies, és temporà millor dit.
El divendres em van ensenyar per fi el meu pis, ke ganes ke tenia. Me vaig kedar en una sensació extranya. No va ser lo emocionant ke pensava ke serie. La cuina per exemple no hem va agradar molt, suposo ke vorel tan buit me deguere influí. El vaig vore molt gran, això sí, i luminos, i calentet pa la època en ke stem. Krek ke estaré bé allí. Tink ganes danar ja pa sempre, dinstalarme i començar definitivament una nova etapa. I potser per això he pensat tb en dixarme el ball i passar a la gimnasia, i potser per això este cap de setmana a carnestoltes a vinarós me despediré de la norma de eixir de festa els dissabtes. no vullk ja fer això per kostum, magradarie algo un poket més sano. Altres koses ke mavellixen son aprendre noves tecnikes artesanals, o aprendre algo de bricolatge, no se, coses manuals. Pareix ke sigue 1 de giner en tants bons propòsits, tat? Vaja, ke ojalà la vida seguiske oferint el seu somriure i que mantingue amor i amistats al meu costat a pessar de tot este desbarajuste , i ke em puguen seguir estimant ara ke tot serà diferent. Jo seguiré fent-ho wapit@s!

fins aviat kresolets

1 Comentaris:

At 12:16 p. m., Anonymous Anónimo va dir...

Es bó lo dels propòsits... a mí també m'agradarie agafar-me les coses en un poc més de calma... però només la necessaria.

See you.

 

Publicar un comentario

<< Home